


Sanatla kurduğum bağ, Dokuz Eylül Üniversitesi Resim-İş Eğitimi Bölümü Heykel Anasanat Dalı’nda başladı. Ardından aynı üniversitenin Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik Bölümü’nde yüksek lisans eğitimimi tamamladım.
Bugün resim öğretmeni olarak üretmeye ve paylaşmaya devam ederken; heykelin biçim veren sessizliğiyle, karakalemin derin anlatımıyla geçen yılların ardından yolum suluboyayla kesişti.
Suluboya benim için yalnızca bir teknik değil;
renklerin kendi dilini fısıldadığı, suyun akışına teslim olmayı öğreten içsel bir keşif yolculuğu oldu.
Her damlada biraz sezgi, biraz hafıza, biraz da ruh saklıydı.
Bu sayfalarda;
o yolculuğun izleri, renklerin akışı ve iç dünyamdan süzülen sessiz hikâyeler var.
Yolu buraya düşen herkesle bir anlığına da olsa aynı renkte buluşabilmek dileğiyle…
Bir merhaba var.







Copyrights 2026 by Özlem Ergün, All Rights Reserved.